Loads of Reqzi and Love. Insha Allah :)

Tuesday, December 29, 2009

Aswad's 1st Driving Exp.

Radin Aswad and Noor Nazirah


Noor Nazirah and Makcik


ya. aku benarkan adik aku bawa buggy kat Taman TAsik DArul Aman.


walaupun aku dengan Nazirah teketaq ketaq kat tepi, adik aku berjaya bawa benda alah tu dalam 200 m. way to go Aswad!!! Kak cik bangga dengan achievement hang.




before packing my things to Sabah, i took my Aswad and Nazirah to TTDA and makan2 kat Dusun Permai. makan modai! nazirah mendedahkan yang dia suka jalan petang2 dan malam. siang panaih katanya. i agree. memang panaih. jadi aku belanja 2orang ni KFC dan tomyam. aku suka tgk muka budak2 ni bila depa kenyang dan dengan bangganya balik cerita depan mak yang aku belanja depa. aku suka perasaan bangga tu. bangga depan mak abah. aku memang macam tu. suka menunjuk depan mak abah instead of depan orang lain. boleh kan macam tu ?




No comments:

Post a Comment