Loads of Reqzi and Love. Insha Allah :)

Saturday, December 12, 2009

i am a Mrs. starting from... :)

now baru ada masa untuk ber blog.
dah 6 days since aku kahwin, only 2 days suami ada di Kedah. off to Sabah for a course.
tapi takpe, macam la tak biasa kena tinggal.
waktu dating dulu pun, seminggu sekali ja jumpa.
housemate aku, Kak Imah, 3bulan ja jumpa suami dia dalam setahun (he;s working with Misc tu), ok ja, tak meroyan pun :)

tiap2 hari aku gila facebook * add Zulaiha Abdul Rahman * :)
sampai 0400 pon main lagi. apa nak buat, suami jauh. *sigh*
aku curi baca blog orang *sorry peeps, tumpang baca ja, not more than that *
aku gila catch up dgn uploaded pics dari geng Overshadower Abang Shairol.
*sumber entertainment ku*

banyak sangat things happened.
alhamdulillah, kenduri ok. nikah, akad twice *sebab saksi tak dengar*
2nd time akad, B macam geram, kuat dia lafaz sampai kedengaran ke kubur berdekatan *cayalah B!!!*
nervous rupanya waktu akad tu.
at first aku still keras, boleh buat bodoh.
dekat nak akad, berdebar, Allah sahaja yang tahu.

kenduri...ramai kata aku pengantin paling tak boleh duduk diam.
ya ka??
kalau dah semua orang asyik tanya aku, takkan aku nak dok diam?kan??
hihi.
B pon ada tegur atas pelamin, "Sayang, bagus2 bolehka?" . kikiki
pengapit (dilla + Shafiq) sangat helpful. TERIMA KASIH CIKI!!

whatever it is, terima kasih to all. semua sangat sporting :)

No comments:

Post a Comment