Loads of Reqzi and Love. Insha Allah :)

Tuesday, December 29, 2009

Mau Yang Besar

me and Radin Aswad

currently listening to Pianka-Mau Yang Besar.
ya, aku tau. lagi ni dah lama. tapi sedap seh didengar. heyy, just look at the title. hihi.
as for me, aku pun suka dan mau yang besar. rumah,duit,kereta dan wallet :)
this might sound like imma gold digger or pisau cukur, as quoted by abang Azhar bila dia on the phone dengan bini dia, otw kami ke sekolah.

~ni naik keta BF Zu. ni pisau cukoq ni. bagi marka dia p naik moto, dia sentai gheta~ :P

sapa la yang mulia sangat takmau duit sekarang ni? tipu lah. even anak sedara aku si Iqmal yang 4tahun tu pon senyum dan cium aku bila aku bagi duit. tak bagi jangan harap nak dapat a kiss on the lips tu. hampehhh.

aku memang dari kecik2 suka benda2 besar. Abang aku pakai NSR-RR dulu, sebab aku nangeh minta nenek belikan. syok naik moto besaq. rasa gah. hihi. lalu tepi C70 rasa nak bagi makan asap. perghh. EGO :), rasa juah oooOOO000

then, aku suka pakai kasut yang one size bigger than i am supposed to wear (dulu-dulu la,skarang tak) . kalau kasut sekolah, kaki aku 4, aku beli yang saiz 5. puaih hati. sama macam roller blade dulu, sampai aku kena pakai stokin bola abah untuk muat masuk. haha. CIWI btoi.

dulu aku suka lelaki yang besar, i mean yang muscular, bukan yang chubby ya.aku rasa suka cuddle dengan lelaki macam tu. Abang aku, Radin Hairi, seorang yang agak kacak dan mempunyai muscle yang tak keterlaluan. dan aku tidur dengan abang sampai aku tahun 6, yakni tahun dia berkahwin. sebab aku takyah pakai selimut, abang yang peluk sampai pagi. AKU SAYANG HANG, ABANG.

men in my family memang big build. cuma adik yang macam tak muscular, but still tinggi dan besar, bukan gemok ya. adik tidor dengan aku smpaila aku kawin, sebab Azman p kursus, dan bilik aku sia-sia sekiranya tak digunakan oleh ahli keluarga. kadang2 kaki adik aku kat muka aku bila bangun pagi. tapi pedulilah, the same blood run thru our veins. AKU SAYANG HANG, RADIN ASWAD. anak2 abang, Ajmal dan Iqmal, pun tough. baru umur berapa tahun dah ada muscle. abang cakap sebab kak aini minum protein shake herbal life waktu dia ngandung dulu. mungkin kot :)

ok, dah lari tajuk. hihi. aku memang minta lagu yang ala2 drama queen neh :)

No comments:

Post a Comment